شکرنامه

خرید بک لینک
شکرنامه

ربی،
سلام!
ممنون از اینکه الان، در این توازنِ بهاری، این حال رو دارم. ممنون به خاطر درکی که از موسیقی و رقص دارم!
ممنون از روشن کردن این شعله و ممنونم به خاطر داشته هایم.
حول حالنا الی احسن الحال!

+ نوشته دوشنبه سی ام اسفند ۱۳۹۵در ساعت 13:24 ی

یک اسکنر تاریک نگر...

ما را در سایت یک اسکنر تاریک نگر دنبال می‌کنید

برچسب: شکرنامه, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:37

صفحه بندی