یک اسکنر تاریک نگر

خرید بک لینک
هیچی. مطلقا هیچی. به هر حال مدتی دور بودن از مسیر همین چیزارو هم داره. به علاوه باخت دادن دیگه قدیمی شده. موو کردن وقتی هنوز ریشه ای نزدی علنا به نظرم حق طبیعی ای محسوب می شه. و مهارت هایی هست که هنوز یک اسکنر تاریک نگر...ادامه مطلب

ما را در سایت یک اسکنر تاریک نگر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت: 18:35

پر از آب دهن و شل و نا محکم و مقداری خسته و اندکی دردآلود و نه چندان فلان. بی اینکه مغز مستحکم و فکر استوار و در حال افت و آه. و پوووفف. و کم انرژی. هگ هِب هِگ...

یک اسکنر تاریک نگر...

ما را در سایت یک اسکنر تاریک نگر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت: 18:35

ارتعاشفکر می کنی در شهر خاکستریِ دود گرفتهی پر ارتعاش کسی مانده که آبشار موهایش را روی سینه ات بکشی؟ آیا رضایت دارد که از لنگه ی پا آویزان شوی؟ بخوابی و بیدار شدن آبی بیاورد بالای سرت؟ سبزی زیر پا. کجا هستی؟ لبخند و چشمان و حالت بینی و محوی باقی اندام. خوابی؟ به آغوش کشیده شده ای در میان دستانم و رهاست بدنت آویزان دستان و پاها. آویزان دستانم و پاهایم. با درختان صحبت کرده ام. با آب های برکه آمیخته ام. نمی دانند. حتی منتظر هم نیستند. حیات چه مزه ای دارد؟برگ درخت مزه ی حیات می دهد و آب چشمه. هیچ سنگی غرق نشده. فقط انتظار می کشد. امروز که در دست تو ام دستانم خالیست. و روی پوسته ی تو خالیست. روی پوسته ی من از خط و خال خالیست. حیات چه مزه ای دارد؟ بی مزگی مزه است؟ از میان ارتعاشات و غبار و خاکستری عبور می کنم. بی صبرم. همیشه بی صبر بوده ام. نه مثل سنگ. و نه برگ. + مشاهده شده  جمعه بیست و دوم دی ۱۳۹۶در ساعت ۴:۲۸ ب.ظ ی الف.  یک اسکنر تاریک نگر...ادامه مطلب

ما را در سایت یک اسکنر تاریک نگر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:01

به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ند ای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن، به ندای درون گوش کن.+ نوشته پنجشنبه شانزدهم دی ۱۳۹۵در ساعت 11:49 ی یک اسکنر تاریک نگر...ادامه مطلب

ما را در سایت یک اسکنر تاریک نگر دنبال می‌کنید

برچسب: توصل, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:37

شکرنامه

ربی،
سلام!
ممنون از اینکه الان، در این توازنِ بهاری، این حال رو دارم. ممنون به خاطر درکی که از موسیقی و رقص دارم!
ممنون از روشن کردن این شعله و ممنونم به خاطر داشته هایم.
حول حالنا الی احسن الحال!

+ نوشته دوشنبه سی ام اسفند ۱۳۹۵در ساعت 13:24 ی

یک اسکنر تاریک نگر...

ما را در سایت یک اسکنر تاریک نگر دنبال می‌کنید

برچسب: شکرنامه, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:37

صفحه بندی