ربی،
سلام!
ممنون از اینکه الان، در این توازنِ بهاری، این حال رو دارم. ممنون به خاطر درکی که از موسیقی و رقص دارم!
ممنون از روشن کردن این شعله و ممنونم به خاطر داشته هایم.
حول حالنا الی احسن الحال!
ما را در سایت یک اسکنر تاریک نگر دنبال میکنید
برچسب: شکرنامه, نویسنده: بازدید: 14