یک اسکنر تاریک نگر

متن مرتبط با «i ready» در سایت یک اسکنر تاریک نگر نوشته شده است

هووووو

  • نیلوبلاگ

    و بسيار خب. مي بخشم و كناره مي گيرم. شايد كه ديگه براي چنين رنجي كافي باشه. متوجه تمام حفره هايي كه با بودن تو پر شده بودن و و لذت هاي جديد زندگي رو ساخته بودند هستم. من هنوز هم دوستشون دارم. هنوز هم برام زيبان. اما سطح حفره ها پر مي شه. آرزو ها و تصوير ها به دست من، تو يا ديگران ساخته مي شه. با تمام وجود حاضر به شخم زده شدن هستم. و درسته فرم ارائه به همين شكل بوده. انگار كه فرم ديگري قابل پذيرش نبود. يا شايد هم دليلي ديگه. اما به استقبال مي رم. راهي كه نه سخت نه آسان و نه پيچيده است. نه مشكل و ...

    ادامه مطلب